feliciadahl

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av feliciadahl - 28 augusti 2010 21:13

Hej på er alla!

 

Igår slutade vi 14.00, så jag, carro och Amanda åkte till stan.

Gick till JC där jag skulle köpa min tröja men jag visste inte vilken färg jag ville ha så jag hittade en annan tröja jag köpte. Den är vit och det står ``MUSIK IS MY BOY FRIEND´´, så jävla nöjd är jag :D

Sen åkte Carro hem för hon skulle på läger så jag och Amanda gick till skägg och lockar, hämtade mina hår saker. Sen träffade vi amandas mamma för att Amanda skulle skaffa prao plats. Jag och Carro ska fråga om prao plats på H&M på måndag :D

Idag har jag bara tränat och slappat för jag mår inte bra.. :/

 

Btw. Jag har hittat världens finaste kläder på gina tricot! ;)

 

  

konstig bild (i no)

 

 

//Felicia Y      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag bor i kristianstad och är född 1995.
Ni får fråga vad ni vill, jag kommer svara helt ärligt :)
//Felicia.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stil har du?
 Slappa (jogging kläder)
 Hipp Hopp (cola, hängigare kläder)
 80-talet (höga byxor, nerstoppade färgglada kläder)
 Moderna kläder (kläderna som är inne)
 Stora, pösiga kläder.
 Har en helt annan stil än dom.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards