feliciadahl

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av feliciadahl - 13 augusti 2010 16:25

Hej på er alla!

 

Idag har  jag gått upp klolckan åtta för att jag skulle till träningen klockan nio, segt!!!

När man kom hem käkade jag och sen duschade man. Jag är så jävla trött har bara tittat på tv och suttit vid datan resten av dagen, inte pallat göra vid mig eller något.

När jag är färdig här så ska jag knarka A Walk To Remember, sen blir det väl lite mer A Walk To Remember! :D

Kommer nog inte lägga ut något inlägg imon för vi ska ha gäster och man vet aldrgig hur länge dom stannar. ska ha på mig en jätte fin klänning imon :D

Kommer i alla fall lägga upp en bild på den ;)

Jaja nu pallar inte jag skriva mer Hej då, grisar :D

 

Gammal bild! :P

  

 

Felicia ;)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag bor i kristianstad och är född 1995.
Ni får fråga vad ni vill, jag kommer svara helt ärligt :)
//Felicia.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stil har du?
 Slappa (jogging kläder)
 Hipp Hopp (cola, hängigare kläder)
 80-talet (höga byxor, nerstoppade färgglada kläder)
 Moderna kläder (kläderna som är inne)
 Stora, pösiga kläder.
 Har en helt annan stil än dom.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards