feliciadahl

Alla inlägg under december 2010

Av feliciadahl - 14 december 2010 11:46

Hej allihopa!

 

  

 

Jag har fått halsfluss, så jag missade lucian i måndags när vi skulle gå, fett segt.. Förra veckan va typ helt proppad med prov och läxor :/

Det enda betyget jag vet om är i idrott, där fick jag VG :D

 

Några veckor innan detta så har jag varit på tävlingar med rhythmisk gymnastik.

Först va det nevis cup, med utländska gymnaster, där kom jag 1:a.

Sen va det götalands mästerskapen, där gick det ju bara så sämst, jag kom 6:a. 

Efter det va det jsm, där kom jag 8 av 15, jag kom inte vidare i något redskap den dagen.

Sen va det svenska cupen, där kom jagockså 8:a av 12, med en utländsk gymnast som 7:a.

På svenska cupen kom jag vidare i käglor nästa dag, då kom jag 4:a av 6.

Sen har det varit julpukolaen, man tävlar i lag och lägger ihop sina poäng i utförandet, där kom vårt lag 10 av 20.

Näsata år går jag upp till seniorerna och jag ska ha nya program medn jag kan inte få dom förrän om typ en vecka för att jag inte får träna när jag går på penselin, och tävlingen ska vara typ den 28 januari. Då hinner jag bara träna på programmet i typ 4 veckor bara, så är det en stor tävling också (RG star)! Jag har inte tränat på typ 2 och en halv vecka.. :o (hemskt)

 

  

 

Presentation


Jag bor i kristianstad och är född 1995.
Ni får fråga vad ni vill, jag kommer svara helt ärligt :)
//Felicia.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stil har du?
 Slappa (jogging kläder)
 Hipp Hopp (cola, hängigare kläder)
 80-talet (höga byxor, nerstoppade färgglada kläder)
 Moderna kläder (kläderna som är inne)
 Stora, pösiga kläder.
 Har en helt annan stil än dom.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards