feliciadahl

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Förslag Behövs!

Av feliciadahl - 26 augusti 2010 20:34

Hej på er alla!

 

Nu är det någon som har fixat vårt internet så det lär komma upp fler inlägg nu om jag hinner eftersom vi redan har fått tre läxor till nästa vecka. :/ Jag måste bara erkänna att jag är bara så bäst på spanska, jag kommer få alla rätt på proven på tisdag ;)

 

Nu sitter man här och chillar. Har inte tränat idag men började inte skolan förrän halv 11, så de va soft :D

Sen tog man bussen hem och då och pluggade lite sen åkte jag och fixade en grej.

 

Asså jag tycker min blogg  är jätte tråkig när jag bara lägger in grajer om hur min dag har varit så jag tycker ni ska komma med förslag till mig om vad jag kan skriva,  frågor och omröstningar och grejer..? :D

 

Aja nu ska jag spela gitar, ska försöka lära mig apolegise (stavning) :)

 

Imon är det skola, slutar klockan 13.00 sen ska jag in med dom bästa till stan och handla en trya och fråga om prao plats på skägg och lockar (en hårsalong).

 

Här kommer en bild som jag ser lite apig ut på men tryan e najc :D

 

  

 

 

//Felicia Y

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av feliciadahl - 7 mars 2011 19:17


Igår va det RG-Star 2 då. Boll missade jag typ halva programmet och käglor gick också as skit. Jag låg 7:a när jag kom med till finalerna bland de 8:a bästa. Då tävlade man i tunnband som gick jätte bra och band som va andra gånen jag tävlade i :P me...

Av feliciadahl - 22 februari 2011 22:19


I går va jag på badhuset med Caroline och Amnada. Först skulle vi upp till tandläkaren vilket bara tog två sekunder. På badhuset såg vi en ganska söt kille ;) Men det va fete kul när han låg på rygg uppe på en sån grej som flyter, då såg vi en skum...

Av feliciadahl - 18 februari 2011 11:10

Veckans låt: Love story. Av Taylor Swift :D Intro: C  G  Am  F CWe were both young when i first saw you F I close my eyes and the flashback starts Am                       FIm standing there on a balcony of summer air CSee the lig...

Av feliciadahl - 18 februari 2011 11:03

Jag hade no prov i onsdags och sen stack jag hem. Idag hade vi också prov i so (vilket jag inte hade pluggat på typ). Nu sitter jag här framför datan i skolan och väntar på att Caroline ska bli färdig med sitt prov.. Ni får bli bättre på att koment...

Av feliciadahl - 12 februari 2011 18:12


Jaha, då har man äntligen sökt till gymnastiet. Skönt att ha det överstökat ;) Har gäster här idag så jag har bara tid att plugga imon och sen är provet på måndag :/ ______________________________________________________________________________ ...

Presentation


Jag bor i kristianstad och är född 1995.
Ni får fråga vad ni vill, jag kommer svara helt ärligt :)
//Felicia.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stil har du?
 Slappa (jogging kläder)
 Hipp Hopp (cola, hängigare kläder)
 80-talet (höga byxor, nerstoppade färgglada kläder)
 Moderna kläder (kläderna som är inne)
 Stora, pösiga kläder.
 Har en helt annan stil än dom.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards