feliciadahl

Alla inlägg under oktober 2010

Av feliciadahl - 9 oktober 2010 17:44

Hej på er alla!

 

Sitter frmaför datan som jag inte har gjort på ungefär 1 månad..

Nästa vecka har vi prao, jag och Caroline ska praoa hos hennes pappa,, Tohoo!

Veckan efter när vi kommer tillbaka ska vi ha ett no prov, segt..

 

Jag ska hem till Amanda sen med Caroline så dagen kommer i alla fall inte bli seg :) 

 

Är det någon som har några förslag på låtar som man kan spela på gitar så skriv gätte järna förslagen. Just nu har jag ingen gitar för den är helr seg på att stämmas men jag ska låna min mobrors.

 

Bara som en extra grej så ska jag bara säga att vi tävlade lag sm förra helgen. Det gick ju bra för vårt lag, kom 5:a :D

Individuellt kom jag 9:a av 31, bara för att mina kägler inte ville stanna kvar i min hand. 

Ligger nu delad 8:a på rankingen för dom som vill veta ;))

Nästa tävling blir Jsm om exakt 2 veckor så jag ska inte till skolan den fredagen, Tjohoo! :D

 

Ps. ingen bild idag..

 

    

Presentation


Jag bor i kristianstad och är född 1995.
Ni får fråga vad ni vill, jag kommer svara helt ärligt :)
//Felicia.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stil har du?
 Slappa (jogging kläder)
 Hipp Hopp (cola, hängigare kläder)
 80-talet (höga byxor, nerstoppade färgglada kläder)
 Moderna kläder (kläderna som är inne)
 Stora, pösiga kläder.
 Har en helt annan stil än dom.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards