feliciadahl

Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

RG-Star 2

Av feliciadahl - 7 mars 2011 19:17

Igår va det RG-Star 2 då. Boll missade jag typ halva programmet och käglor gick också as skit. Jag låg 7:a när jag kom med till finalerna bland de 8:a bästa. Då tävlade man i tunnband som gick jätte bra och band som va andra gånen jag tävlade i :P men det gick väl ganska bra ändå ;) Det slutade med att jag kom på 8:e plats efter alla redskapen. jag Ligger en placering ifrån att komma med till SM :S

Ameldina Tävlade också i käglor och boll och slutade på en 10:onde plats. Ameldina kommer med till SM. Grattis :D

Vi hade uppvisning med vår gammla dans telephone och kägeldansen. :)

I lördags tävlade juniorerna Alice, Lovisa och Karin. Alice kom på 19:onde plats, Karin kom på 21:a plats och Lovisa kom på 22:a plats om jag minns rätt :P


Hahah, bild från kägeldansen. Visst e den vacker..? xP  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av feliciadahl - 22 februari 2011 22:19


I går va jag på badhuset med Caroline och Amnada. Först skulle vi upp till tandläkaren vilket bara tog två sekunder. På badhuset såg vi en ganska söt kille ;) Men det va fete kul när han låg på rygg uppe på en sån grej som flyter, då såg vi en skum...

Av feliciadahl - 18 februari 2011 11:10

Veckans låt: Love story. Av Taylor Swift :D Intro: C  G  Am  F CWe were both young when i first saw you F I close my eyes and the flashback starts Am                       FIm standing there on a balcony of summer air CSee the lig...

Av feliciadahl - 18 februari 2011 11:03

Jag hade no prov i onsdags och sen stack jag hem. Idag hade vi också prov i so (vilket jag inte hade pluggat på typ). Nu sitter jag här framför datan i skolan och väntar på att Caroline ska bli färdig med sitt prov.. Ni får bli bättre på att koment...

Av feliciadahl - 12 februari 2011 18:12


Jaha, då har man äntligen sökt till gymnastiet. Skönt att ha det överstökat ;) Har gäster här idag så jag har bara tid att plugga imon och sen är provet på måndag :/ ______________________________________________________________________________ ...

Av feliciadahl - 7 februari 2011 19:58

Forgivnes   Intro: am, F, c, G vers 1: You mean a lot for me am       f          c   g What I did and what I wrote am           f              c that was wrong g            am,f,c,g I hope you can forgiv me am   f       c       ...

Presentation


Jag bor i kristianstad och är född 1995.
Ni får fråga vad ni vill, jag kommer svara helt ärligt :)
//Felicia.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stil har du?
 Slappa (jogging kläder)
 Hipp Hopp (cola, hängigare kläder)
 80-talet (höga byxor, nerstoppade färgglada kläder)
 Moderna kläder (kläderna som är inne)
 Stora, pösiga kläder.
 Har en helt annan stil än dom.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards